min fredag:

-stress hem från praktiken
-duscha & äta
-hem till lollogo och arbeta med vårat företag
-kolla idol
-heeeeem
-amanda just told me: pip ticketsena släpps i december!


Företaget går framåt, tackar som frågar! Vi förbereder oss för fulla muggar inför julmarknaden. Det är väl många som är ute och slår klackarna i taket nu, men inte jag. Inte VD:n för Stormsmycken, jag fixar och trixar med ny webbdesign och bilder som ska ut på hemsidan imorgon. Jag skickar in en länk här imorgon så ni kan kolla in våra nya smycken!  Förövrigt så har jag ont i magen, det kan bero på att jag har ätit för olchfigt. Not good! Annars så borde jag sova nu, ska nämligen upp tidigt imorgon.. Varför tidigt en lördag? Jo, för att jag ska kolla på balklänning imorgon!!!!!

SÅ GODNATT!



slänger in en gammal partybild på mig och Lollogo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0