Jag ser det snöar!

-DET SNÖAR! 4 november, första snön faller
-färgat håret på rebecca idag och det blev väl inte riktigt som det var tänkt, men det kommer bli bra
-Jag missa Lasse i LLA, I guess mabye, att det är mitt eget fel?...
-Jag tog influensasprutan trots att jag varit så negativ
-Jag har varit på föreläsning om djur och natur, vi människor är verkligen hemska varelser.

Varför är vi det då? Jo, för att vi förstör för andra levande varelser (djur/växter) på våran planet bara för att vi vill ha det så bra. Helt sjukt egentligen, killen som föreläste Mattias Klum berättade hur många djur det var som stog på den allra yttersta listan för att vara utrotningshotade, det var flera tusentals! Vems fel är det då? Jo: VÅRAT! Vi människor hugger ner skogar hit och dit utan att tänka på konsekvenserna. Mattias var en grym föreläsare och även en grym fotograf. Jag blev verkligen tagen av vad han berättade, gå in på mattiasklum.com och titta på hans bilder.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

joda den har vart bra själv ?

2009-11-05 @ 15:58:17
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0