I gotta feeling..

.. and that's not a good one!

Känns ungefär som att gå runt och vara nervös och orolig hela tiden. Rädd för att misslyckas. Jag är riktigt jävla dålig på att misslyckas! Det kanske inte märks, men det känns. "Man har inte misslyckats förrän man slutar försöka"

Jag har aldrig slutat försöka, jag gör alltid mitt bästa. Trots det känns det som att det inte räcker till. Jag är aldrig bra nog, när är man bra nog? Vad är det som krävs för att vara bra nog? Det är tufft att vara på topp, det blåser alltid och det är svårt att hålla sig kvar. Men jag tänker hålla mig kvar. Uppe på toppen!


Positivt:
-LN var här idag
-vi kolla studentresor (om och om igen)
-34 dagar kvar
-3 dagar till helg

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

19 dec :D skit taggad

2009-11-25 @ 11:19:14
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0