Var ska man börja?

Praktiken är slut! Gjorde sista dagen igår, och vi fem praktikanter som var där "bakade" kladdkaka och snickerskaka som vi bjöd personalen på. Det var uppskattat. Vi fick även en "överraskning" eftersom det var sista dagen, det kom en kille, William, som lärde ut simhopp om jag fattade det hela rätt. Han lärde oss hur man skulle dyka för att undvika att slå sig och han lärde oss både fram och bakåtvolter. Fast jag höll mig till dykandet. Voltrar är inte riktigt min grej, mer killarnas grej. Ja precis, jag var ensam tjej. Så jag har väl skämt ut mig lagomt mycket när min bikini åkte både hit och dit när jag skulle dyka.. Men vet ni vad? Jag DÖK från trean, och jag var livrädd. Jag tror hela badhuset fick höra hur rädd jag var när jag stog där och skrek! Nu i efterhand så känner jag mig bara väldigt dum som stog där och skrek, haha. Men så är det, jag gjorde det till slut ialf. Tre gånger till och med. Stolt över mig självfaktiskt. Nu ska bara praktikrapporten skrivas!

Sista praktikdagen gjorde vi ju igår, på valborg som jag spenderade i Karlstad. Med trevligt sällskap givetvis! Efter att jag och Louise missat bussen till centrum gjorde vi ett tappert försök att försöka cykla in till centrum för att hinna med en buss men misslyckats med detta. Jag kan berätta för er att mina ben berättade för mig att jag inte cyklat på länge och det kändes! Både jag och Louise cyklade som galningar, en trampade och en satt på paktethållaren. Förövrigt så var det halvtpunka på cykeln också, och länge undrade vi varför vi tog en cykel när vi kunde tagit en varsin! Men man kan ju inte tänka på allt. Vi kom tillslut fram dit vi skulle och jag har väl haft roligare kvällar men det var en helt okej kväll!


LN och MNH


bländande skönheter


steeeekare!


en söt LN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0