Roadtrip!

Som jag tidare har nämnt så skulle jag och Louise till Gustavsvik och igår var vi där! Mycket trevlig roadtrip till Örebro med både kladdkaka och saft. Givetvis får vi inte heller glömma det vackra allsången, där vi tog i och sjöng för full hals!

"that I dont ever wanna be like you
I dont wanna do the things you do
Im never gonna hear the words you say
and I dont ever wanna,
I dont ever wanna be you
dont wanna be just like you
oh what im saying is
this is the anthem throw all your hands up!"

Vi körde faktiskt bara fel en gång, och det är ju tummen upp. Väl på badhuset lekte vi mer eller mindre som små barn när vi sprang mellan de olika vattenbanorna. Idag känner jag mig något mörbultad, då min rumpa och knän har fått tagit många hårda smällar! Aj aj. Blåmärken har jag överallt känns det som, dessutom svullnade ena mitt knä upp igår, vilket gjorde väldigt ont! Jag kunde ju knappt gå. Men idag är det bättre som tur är! Vi träffade även dalmasar som var något bakom flötet! Haha, men dialekten, värmländska: vad gör ni? dalarnadialekt: vi buuuusar! Kanske är svårt att förstå om man inte var närvarande vid detta tillfälle, med både jag och Louise skrattade gott åt detta länge. Antar att vi kommer göra det ett tag till!

Jag hade i alla fall en superbra dag med Lollogo, så det tackar jag för! och jag hoppas på en repris på detta =)


Hur var det där med tanklocket Louise? ;)

Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

haha nej du har inte varit jättesnabb på att besvara kommentarer, fast jag brukar inte vara jättesnabb på att besvara komentarer heller jag svarar typ varannan dag eller nåt och försöker se till att få typ 10 kommentarer eller nåt på varje inlägg haha(a)



jodå jag har haft en bra helg, men den har varit rätt lugn. igår satt jag mest inne och läste "flickan som lekte med elden" sedan idag så har jag varit på stan. det har inte hänt något mer nämnvärt så att säga haha :) har du haft en bra helg då?

2009-05-10 @ 17:37:40
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0