min eftermiddag

ÄNTLIGEN HELG! som jag har längtat. Allt vi har kvar i skolan får mig att förstå att min prestationsånget och ständiga vilja att alltid vilja göra mitt bästa, vara bäst (jag är inte tävlingsinriktad så jag måste vara bättre än andra, utan jag tävlar ständigt mot mig själv), håller inte i längden. Jag stressar och pressar mig själv och stressen gör mig galen. När jag väl ska försöka skriva klart något arbete för jag inte fram ett ord. För jag vet att jag verkligen måste, och då går det inte. Så nu tycker jag att det är skönt med helg, för nästa vecka går vi bara två dagar i skolan. Kommer bli en massa ledigt och en massa tid till att varva ner. Lägga tankarna om plugg på hyllan en liten stund.

Idag följde jag med Kim till IP och kollade på fotboll, där träffade vi också Rebecca. Som vanligt var det ganska kallt och för tunt klädd! Haha. Matchen slutade 2-2. Lugn kväll som ni förstår och den kommer fortsätta så, skööönt! Imorgon ska jag till pappa och grilla och har inga större planer på utgång. Jag ska soooooofta, hela helgen! På söndag ska Amanda hjälpa mig att bli snygg i håret. Min helg kommer att bli lugn. Hur ser eran helg ut?


puss på er.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss?

Vilken färg är snyggast?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0