feels like my life is stuck on repeat..

Plugg, plugg och åter plugg! Men det är väl så det ska vara när sommarlovet närmare sig med stormsteg. Dock är det ju så att motivationen till att plugga är totalt obefintlig. Jag känner bara en stor klump i magen och stress när jag tänker på vad jag har kvar att göra. Jag försöker och försöker men kommer ingenstans. Det är väl typiskt? Jag kommer få sitta hela kvällen med det här. Men med lite mat i magen så hoppas jag att det kommer gå lite bättre i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Mahlin

okej det låter som en riktigt soft helg :) jag chillade oxå mest bara i helgen, satt typ inne och läste och drack te eftersom det var världens jävla oväder och regnet öste ner typ två dagar i sträck så det fanns inte särskilt mycket att göra.fast idag var vädret optimalt och det skulle hålla sig enligt nyheterna haha ^^ hoppas på det iaf;p händer det nåt till veckan annars? =)

2009-05-12 @ 21:37:44
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0