Dålig uppdatering!

Men vad som har hänt sen sist:
-film kväll hos amanda, perkins 14
-fruktsalladen var ett stort +
-sov där
-idag, har vi spenderat många härliga timmar i solstolen
-blivit brunare än vad jag var igår
-varit hos min pappa och grillat och kollat på robinsonfinal

..och nu mina vänner, sitter jag här! Längtar lite smått efter turkietresan, som dock inte är förrän i september. Men ändå. Jag funderar även på allt jag ska försöka hinna med i sommar. Resor hit och dit, jobb här och där. Ja, ni vet. Det är ju faktiskt ungefär två veckor kvar till sommarlov. Det låter helt galet, men så är det! Nu ska jag i alla fall sova, det låter skönt i mina öron just nu.


puss på er

Kommentarer
Postat av: sophie

tack så mycket, hade det riktigt trevligt :)

vet inte om jag sagt det tidigare men fin design :)

2009-05-31 @ 15:34:57
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0