Nu är det fredag, igen

Idag var min klass och jag på Värmlands museum för att titta på utställningen Fransson skottar snö. Den handlar om förintelsen och vad Sverige gjorde under den här tiden. Intressant utställning tillviss del faktiskt. Efter vi varit där fick vi sluta, kort skoldag! Vilket alltid uppskattas från min sida. Jag och mina tre vänner Gabriel, Louise och Josefin gick in till city men Gabriel försvann fort till bussen och vi andra gick och åt baguett, drack festis, tittade på människor och pratade en himla massa! Alltid trevligt att umgås med dessa =)


Josefin&Louise, vandringslägret -maj08

Ikväll har jag bara tagit det lugnt faktiskt, fast det får mig att känna mig rastlös. Men jag tror att resten av min helg ser ungefär likadan ut. Men jag håller tummarna inför imorgon! Och hoppas på att det blir hockey. Det återstå att se hur det blir imorgon.

Ha en bra kväll & helg allesammans, puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefin

De där kortet har jag nog aldrig sett :D haha, trevlig pratstund tycker jag med :D

2009-03-06 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0