nothing else I can say



Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring

Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns och att det känns som igår
men det var förlängesen för att ens komma ihåg

Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
för du ser i mina ögon att jag försvann förlängesen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
inget att försvara, jag gav upp förlängesen




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker men sorglig text ;/

2009-03-02 @ 14:42:08
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0