Kvällen igår!

Ja precis som jag sa så räddade Louise min dag, det blev utgång! Och som alltid så är dansgolvet vårat hem.


jag & hon




Cosmopolitan


Som vanligt, efter en hel kväll på dansgolvet, så vandrade fyra trötta fötter hemåt.
Kvällen var precis vad jag behövde nu kände jag! Det var hur trevligt som helst och ett stort plus i kanten är ju alltid när man träffar gamla bekanta ansikten ute. Nämn värt är väl också gubben som försökte sig på den gamla goda raggningsrepliken: Brukar ni gå hit ofta? Utan att lyckas speciellt bra! Trevlig kväll, var det om jag nu inte redan sagt det några gånger! Haha. Ett fint avslut på sportlovet.


Kommentarer
Postat av: Jennie

söta bilder ;D



jaa, jag ramlade faktiskt lite :o fast dock bara när jag stod stilla eller när jag åkte på plan mark.. go me ;P

2009-03-01 @ 23:54:58
URL: http://jjenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0