Idag är det ingen bra dag

Nej, hemma från skolan idag. jag orkar inte gå dit för en lektion, så jag är hemma och pluggar lite på psykologiprovet som är i morgon. Jag fattar inte speciellt mycket av det så det är väl som vanligt.
Jag hoppas på att att humöret blir lite bättre under dagen




Please understand
This isn't just goodbye
This is I can't stand you
This is where the road crashed into the ocean
It rises all around me
And now we're barely breathing
A thousand faces we'll choose to ignore

Curse my enemies forever
Let's slit our wrists and burn down something beautiful
This desperation leaves me overjoyed
With fading lights that lead us past the lives that we destroy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0