fritidsturism och tidsag

Innebär fikastund för oss som har den här lektionen. Kakor, bullar eller muffins! Mysigt eftersom vi är så få, 9 stycken är vi och då är alla här! Nu när fikat är uppätet så sitter alla med en dator och ska skriva om en skidort i Sverige. Jag skriver om Branäs. Fast det går lite trögt nu, det blir inte riktigt som jag vill. Slutar klockan 3 idag och vilket är skönt! Imorgon börjar vi våran praktik.. Jag är nervös måste jag säga! och jag har ingen lust alls att praktisera nu faktiskt. Men det är som det är och det är bara att göra det bästa av det! Erik och Sebastian från min klass ska också vara på samma ställe så det kan nog blir roligt. Eller ja, det vet man aldrig.

Men nu ska jag jobba vidare! Hörs ikväll, puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det handlar om du vet vem!

2009-03-12 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0