första skoldagen efter lovet

Idag började vi psykologi lektionen med att kolla på en film. Typiskt att jag inte kommer ihåg vad den heter.. Men i alla fall så var den ganska dryg till att börja med men efter halva filmen då det började hända lite saker och man förstod lite mer så var den faktiskt helt okej.

Dagen andra lektion beståd av debatt. Min grupp, som var för övervaknings kameror var väl den mest skrikiga gruppen! haha. Men vi var duktiga trots att övriga klassen inte höll med om det..
Nu sitter jag och ska skriva klart ett arbete om Gotland, men ja, ni ser ju hur bra det går! Jag har lite annat för mig. Om en liten stund ska jag och mina vänner kila i väg på idrottsskolan igen. Inte alls sugen på att vara med massa skrikiga barn nu. Men men!


Ha en bra dag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0