ett steg närmare sommaren

I natt så ställde vi ju om klockan till sommartid! Det känns ju bra eftersom då vet man ju att sommaren närmar sig. Så nu hoppas jag att solen tittar fram igen och att snön försvinner. Det var ju så himla skönt väder i veckan.

När jag vaknade i morse, vaknade jag med värk i hela kroppen och ont i halsen. Så nu har jag tagit ipren och så dricker jag massvis med te i hopp om att bli pigg igen. Men faktiskt så känner jag mig lite bättre, trött och häning fortfarande. Jag har lite frisörarbete att fixa under dagen. Så lite trevlig sällskap kommer få mig på bättre humör, hon lyckas alltid med det!


Kommentarer
Postat av: amanda

inget kan stoppa oss, HEHE :F

2009-03-29 @ 13:51:17
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Maria

okej vad synd med en dålig lärare, vår var jätte bra, men det är svårt med ett ämne om läraren inte är bra :/ tyvärr

2009-03-29 @ 17:43:29
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0