betygprat + passkort

Betyg pratet gick mycket bättre än väntat faktiskt! Jag blev lite chockad. Eller ja, ganska mycket chockad. Så nu är det bara att fortsätta lika bra i fortsättningen (om inte bättre), så kommer det fixa sig bra med betygen både i pedagogiskt ledarskap och hälsopedagogik.

Passkortet blev lika fult som alla andra passkort jag tagigt. Men ärligt talat så bryr jag mig inte speciellt mycket om det eftersom jag bara ska visa det för någon vakt här och där när jag vecklar ut mina vingar och flyger utomlands. Så ja, det är ju inte speciellt många som ska se det.

När jag var klar hos polisen åkte jag med mamma och annapanna till bergvik. Då passade jag också på att visa mamma och sis mina nya solbriller som jag köpte imorse, båda två skrattade så tårarna rann. Och så tyckte de jag såg ut som en fluga. Men själv tycker jag att brillerna är as-snygg! dom är ju väldigt stora, så jag förstår vad dom menar. Sedan har jag också börjat fundera på om man skulle införskaffa skolavslutnings kläder, snart. Min bror tar ju studenten i år, och då ska man ju ha nått på sig när han går ur och när släkten kommer hit. Dagen efter går jag ur 2an och så ska man ju ha nått på sig också + att man måste ha kläder för partyt på kvällen! Jag har sett en klänning som jag vill ha. Så den ska jag nog köpa i alla fall. Det är ju snart sommarlov faktiskt, om två veckor är det påsklov, och efter påsklovet har vi två veckor kvar av vår praktik. När vi är klara med den är det ungefär 5-6 veckor kvar innan det är sommarlov, mitt allra sista sommarlov..

Kommentarer
Postat av: Maria

nej precis, man behöver knappt försöka, ingen idé liksom,alla ser muppiga ut :P

2009-03-30 @ 20:19:17
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0