Och så var helgen slut!

Jag har faktiskt hunnit med förvånansvärt mycket för att vara jag denna helg! I fredags, som ni vet, var jag på bio med Amanda och vi såg ju Brüno. Vi är ju Borat fans, så då är det ju givet att vi skulle se Brüno på premiär dagen! Tummen upp för den filmen, jag tycker den var minst lika bra som Borat!

I Lördags var jag på dop, min tremänning Vilmer skulle döpas! Så jag fick övningsköra till Ransby och hem (30 mil, gissa om jag var trött efter det?). Som jag tidigare också har nämt var det första gången jag träffade honom, 6 månader ung och redan ett charmtroll! När jag kom hem från dopet så var det bara att byta om och gå upp till Amanda och invänta Stina för att dra i väg på party senare! Jag vet inte varför, men när man festar på hemmaplan så innehåller en sådan kväll allt. Allt i från att träffa människor man vill och INTE vill träffa, skratt och gråt, ja ni förstår vad jag menar: allt. Dock så höll jag mig till att bara skratta igår, några andra fick stå för gråtandet. Jag var inte hemma förrän när klockan hade passerat fem snåret, så ja, idag är jag lite trött.

Söndag: idag ska jag packa, packa, packa. Men vad? Jag vet inte vad det ska bli för väder. Så hela garderoben kanske ska få följa med, det brukar ju bli så när jag ska packa. Jag ska nämligen ut på en lite roadtrip med husvagn med min far.


Hugo Vilmer

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: okej :) jag har inte så mycket för mig, är bara hemma :)

2009-07-12 @ 19:38:41
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: Louise

Madde I´m goning to miss u ;( hoppas du får de bra :) PUSS

2009-07-12 @ 21:13:56
Postat av: amanda

Jag kommer sakna dig snuttan, men hör av dig när du är hemma igen. PUSS

2009-07-12 @ 23:10:55
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0