Lill Lördagen!

Som ni läste igår åkte jag till Louise för att vi skulle slå sönder några timmar ihop. Vi åkte till Max för att ladda upp med lite mat i magen innan vi åkte hem till oss (ja "oss", jag mer eller mindre bor där! haha) för att käka och snygga till oss lite innan Josefin och gänget skulle komma.

När de väl kom satt vi och drack och hade trevligt! Innan vi drog vidare till en fest på Rud. Jag och Louise ville inte gå hem i natt, så vi tänkte cykla. Tills L upptäckte att hon hade tappat ena cykel nyckeln och insåg att vi bara hade en cykel att cykla på i så fall. Detta blev mer dramatiskt när våra vänner med körkort svek och sa: "jag ska upp och jobba imorgon, jag kan inte skjutsa". Efter att för många sagt så till oss hittade vi ljusglimten i mörkret, min gamla klasskompis Marcus. Han kom och hämtade oss i spöregn och skjusade oss till Rud! Han räddade våran kväll. Helt klart, tack för det!

Jag och Lousie drog senare vidare till några lägenheter längre bort på Rud, där vi satt uppe och pratade med Björn tills klockan hade passerat både midnatt och morgon. Mycket trevligt. Björn var snäll och skjutsade hem oss, där vi hoppade i säng och sov någon fjuttig timme innan någon tyckte jag sovit förlänge och ringde och väckte mig. I själva verket hade jag sovit kanske 2,5 timmar då.. Om ens de? Jag låg i alla fall kvar en dryg timma till innan jag skuttade ut sängen vid halv elva och åkte hem till mig igen.

Jag hade en mycket trevlig dag/kväll med alla sköna människor. Tack för det höreni! :>


haha, fin bild från igår

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: satte nyss på jordgubbar på en paj, haha. själv? :D

2009-07-09 @ 16:10:57
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: Nanna

Det är alltid trevligt med gamla vänner!

2009-07-09 @ 16:15:38
URL: http://nannahelsen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Härligt att höra att det är bra med dig! =)



btw, har du röstat i veckans blogg tävlingen som pågår?? jag skulle bli oerhört tacksam för din röst... puss!

2009-07-09 @ 17:33:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: The T<3

Svar; det är många som säger det, hahah.. men jag är ingen shopping människa, inte mycket iaf. Jag gillar mest att bära alla kassar (A) hahah...

men vi får se om det blir NGT...



KRAM!

2009-07-09 @ 21:26:00
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Hon till vänster hade en supersöt klänning!

2009-07-22 @ 16:15:30
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0