på kvällen..

Nu har jag precis tittat på melodifestivalen och ätit kladdkakemuffis i form av ett hjärta. Det var ju inte direkt de planer jag hade för dagen. Så jag känner mig väl lite besviken men egentligen vet jag inte vad jag väntat mig. Jag tror nog att jag egentligen förstod att det skulle bli så här. MEN! En hemma kväll med famlijen har inte varit fel tycker jag, känner att jag inte har så mycket energi. Jag tror jag dansa slut på ben och armar igår! haha. Jag befann mig ju på dansgolvet större delen av tiden (som vanligt!). Så det är väl kanske inte så konstigt!

Vet ni vad! I fredags åkte vi lite längdskidor på baksidan av skolan, eller ja, de som ville! Jag tyckte det var för kallt så jag skippade det, men några bilder kan jag bjuda på:


Samuel och Sara som ramlat!

,
Sen var det Samuels tur att ramla och Jennie är snäll
och hjälper honom av med skidorna


Vår mentor Stefan och Louise

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, något fel är det ju på alla dina kameror. Knepigt det där....

2009-02-14 @ 22:23:00
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: anna

japp de har ja eller ja har lyssnat på radion för ja satt i bilen på väg till landet undertiden den gick .

2009-02-15 @ 09:42:41
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja disney on ice är finare än man tror :) Roligt att du gillade det!

KRAM

2009-02-15 @ 11:49:08
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju det, snygg blogg ny eller? hehehehh

2009-02-15 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0