MIN HELG:

Som ni märkt har jag inte bloggat i helgen! Jag har inte varit hemma alls faktiskt, fullt upp hela helgen och nu sitter jag här med huvudvärk och ont i magen. Jag tror inte jag är helt frisk än, har inte känt mig helt bra i helgen faktiskt men så kan det vara!

En sammanfattning av min helg tänkte jag att ni skulle få:


på fredagkvällen blev det bio med louise, jennie & josefin


sen blev det utgång, och det bjöds på danser på bord & stolar




fler bilder än så får ni inte.


På lördagen trampade jag runt i stan typ, hela dagen med pappa och Siv. Köpte en ny tröja och ett par örhängen, skorna jag ville ha var slut i min storlek, så klart. Så några nya skor som det var tänkt att jag skulle köpa blev det inte. Senare på kvällen blev det kinaresturang i väntan på att det skulle bli biodax, (även idag, två dagars!).


Wallander- Hämnden var bion för lördag kvällen.
Och jag måste säga att den film gjorde mig lite besviken, den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara.


Och idag då söndag, har jag legat deckad i soffan mest hela dagen och sett repriser på tv, bland annat Körslaget, Let's dance och Bonde söker fru- bröllopet. Nu ska jag snart duscha och invänta Beck som är på tv 4 ikväll.

HEJ DÅ.


Kommentarer
Postat av: malin

sv: det är fint! hur står det till själv? :)

2009-02-01 @ 20:54:00
URL: http://smurfette.blogg.se/
Postat av: helena

sv; skönt att höra :) jo bara fint med mig med tack!

Vad tyckte du om bion? Några av mina kompisar dom tycker att boken är bättre än filmen för i filmen så hade dom tydligen tagit bort många scener. Men jag har varken läst boken lr sett filmen så jag vet inte :P haha!

2009-02-02 @ 15:31:58
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0