Måndag morgon, när vi vaknar..

Idag har jag bara varit i skolan en väldigt kort stund, som alltid på måndagar! Efter skolan åkte jag hem och övade inför min yogaredovisning, som jag inte vet när jag ska ha.. Hm, det beror på vad fröken Berit säger. Snart blir det i alla fall och då är det ju bra om man kan vad man ska lära andra!..

Annars idag har jag bara pluggat och övningskört. En ganska vanlig dag, typ. Det var ju inte direkt något utöver det vanliga som har hänt. Jag kom också på att på tordag börjar jag dansa! Hip hop street är det som står på schemat. Jag hoppas att Rebecca har anmält sig nu! Annars får jag gå dit själv.. Haha, hur som helt kommer det nog bli väldigt roligt hoppas jag på!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0