de senaste dagarna

Har jag inte så mycket att säga om, faktiskt.

Men idag kan man säga att livet är som vanligt, fyllt med blandade känslor av lycka och besvikelse. Idag till exempel: besviken för att jag förlorade bowling matchen mot pappa men lycklig för att Mongolians friterade kyckling är alltid lika underbar att stoppa i munnen.

Idag har jag och Rebecca även varit på våran andra danslektion, ÅH HERREGUD! Mina ben och armar skakade när vi gick därifrån. Det är nu man inser hur klen man egentligen är, så jag har bestämt mig för att skaffa gymkort. Men om det gymkortet blir fixat i nästa vecka eller år 2012 återstå att se.. Dansen är i alla fall väldigt rolig!


Har ni haft ett bra sportlov mina vänner, än så länge?

Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

okej det sög ju. fattar inte, det fungerar typ aldrig när jag länkar av någon anledning haha:( men jag hade tänkt mig en tribal tattoo av mitt stjärntecken som är vågen (libra). så vågens stjärntecken där det står "libra" under och sen en blomma som slingrar sig ur tecknet så att säga. om du förstod nåt av det där:)

2009-02-27 @ 00:12:41
URL: http://mealinn.blogg.se/
Postat av: Viktor

sv: Ja det är väldigt kul med snöskoter! :) det är som roligast nu också då man slipper all kyla och sen är det soligt ute :)



jodå nog är det bra med mig också :)

2009-02-27 @ 00:32:50
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0