Dansen var..

Jobbig! Men väldigt rolig! Jag är glad att jag slapp se mig själv dansa för att jag antar att jag såg inte allt för smidig ut och min taktkänsla är inte på topp. Men vet ni vad? Jag jobbar på det. Ben och armar var överallt men aldrig i takt med varken varandra eller musiken.Så hur detta ska sluta vet man aldrig, men det var som sagt väldigt roligt!

Rebecca är en pärla hon: "ajj ooooh, jag klarar inte det här!"
När vi skulle stretcha så insåg både hon och jag att vi är inte så smidiga. Hm, lika stela som en 60+are!

Dans, styrketräning + avslappning stog det på dagens schema.
Dansen var kul (en del grejer svårt), styrketräningen var jobbig och avslappning på detta var skönt! Träningsvärken jag kommer ha imorgon vill jag inte ens tänka på.. Jag som redan har träningsvärk!.. Men nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0