VINTER!

Har ni sett att det SNÖAR i massor?
När vi skulle åka från skolan idag var det typ storm ute! Blandade känslor när snön faller. om en månad är det julafton, om en månad och 5 dagar är det min födelsedag. Snart nyår på det, vilket betyder nytt år. Jao. Rätt logiskt: ny-år.

Efter skolan skolan följde Louise med mig och köpte min skjorta jag länge tittat på. Fin den, min bondeskjorta! Sen gick vi och fikade. Lika trevligt som alltid och spendera tid och prata med henne! =)

Nu ska jag städa lite snabbt på mitt rum, sen kanske det blir ett avsnitt satc.. Hihi=) hörs!

Kommentarer
Postat av: R

hur mår du ? :)

2008-11-24 @ 20:10:13
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Ja, jag verkar vara i samma sits. Full av frågetecken jag aldrig fick svar på och som jag inte kan fråga. Blir seriöst tokig, finns liksom inget man kan göra. Men om du vill ha nån helt random att prata med finns jag då här! haha :)

2008-11-24 @ 21:41:56
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0