svenska b

Jag tror jag har skrivkramp. Jag har ingen som helst fantasi till vad jag ska skriva, alltså till min filmrecension om filmen Skruva den som Beckham. Har ni sett den filmen? Recensionen ska vara klar om 25 minuter och det enda som jag är klar med är ingressen. Det ser inte spelciellt lovande ut för min del faktiskt. Personligen tycker jag att filmen är ganska tråkig och det gör det bara ännu tråkigare att skriva om den. Jag hör hur alla runt om kring mig sitter och knappar på sina datorer och jag tror att de skriver på sin recension. Minutrarna tickar vidare och jag skaffar mig mer jobb tills helgen ju längre jag väntar med att fortsätta skriva. Usch, men jag tror jag måste fortsätta. Ha en bra dag, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men säg en bra Winnerbäck-låt som man kan lyssna på som inte är deprimerande så ska jag faktiskt göra det haha. För jag har fått den uppfattningen om honom :)

2008-11-07 @ 16:28:27
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas att det gick bra med uppgiften, gjorde det säkert :)

2008-11-07 @ 16:56:10
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0